Friday, April 29, 2011

Livstegn - igjen

Det har jammen gått lang tid mellom bloggpostene de siste månedene, og det har gått flere uker siden forrige post, så nå skal jeg bare skrive litt for å si at jeg fortsatt lever... Det har vært, og er forsåvidt fortsatt, en litt rar tid. Flytte fra Durban, flytte tilbake til Norge. Mye som har skjedd - i hvert fall i tankelivet - men ikke alt har vært lett eller egnet å få ned på tastaturet. Da jeg dro fra Durban, trodde jeg at jeg kom til å fortsette å blogge småhistorier fra livet der, fordi jeg hadde så mange på lager som jeg ikke hadde skrevet ennå. Det har ikke blitt så mye av det gitt.

Vel, livet i Norge surrer og går. Jeg holder så smått på med masteroppgaven fortsatt, og snart skal jeg en liten tur til Durban i den forbindelse. Det blir bare en liten snarvisitt, men jeg gleder meg fryktelig til å treffe igjen kjente og kjære! Jeg har holdt kontakt med noen per tlf, og noen flere via jungeltelegraf, så jeg vet sånn cirka hvordan det står til med de fleste. Så vidt jeg vet lever alle, og det er da noe!

No comments: