Friday, March 04, 2011

Livstegn :-)

Hjelp så lenge siden det er at jeg har skrevet noe! Vel, tida flyr i rasende fart og jeg rekker bare så vidt å henge med. Hodet er for fullt av ting til å skrive noe ordentlig nå, så dette blir mest et innlegg for å si at jeg fortsatt lever :-) Jeg kommer mer og mer inn i norgesmodus, og det er jo egentlig bra. Det er store overganger fra livet i Durban, så det er ikke bare bare, men jeg begynner å kjenne at jeg har begynt å leve her nå, og ikke bare å "befinne meg" her. Det er godt!

Ellers har jeg en del telefonkontakt med flere av jentene og guttene fra gata i Durban. Det er innmari koselig og godt - og litt vondt. Savnet blusser opp til stadighet, og det er ikke særlig hyggelig å tenke på deler av gatelivet. Men samtidig er jeg utrolig glad for noen som det fortsatt går veldig bra med, og for de ganske mange som det går ganske bra med. En gutt fortalte på telefonen i dag at han har slutta å sniffe lim for neste tre uker siden! Det er fantastisk om det er sant - og så gjør det meg litt varm om hjertet dersom det ikke er sant også. Bare det at han prøver å gjøre meg glad og fortelle gode nyheter rører meg.

God helg og uke til alle sammen!

No comments: