Saturday, May 26, 2012

Bursdagsfeiring :-)

Jeg har hatt en skikkelig ryddedag, og kommet nesten helt nederst i innboksen etter Durban-oppholdet, helt nederst i bunken med post, og, vel, et stykke ned i rotehaugen av alt mulig rart som må ryddes i. Blant alt som er ryddet og ordnet opp i fant jeg ledningen som overfører bilder fra kameraet. Så endelig får jeg vist hvor fantastisk deilig vær- og føreforhold det var på bursdagen min :-)


Bursdagsgaven til meg selv var en glad badeshorts, og dagen ble feiret i Det indiske hav. Ganske friskt de første minuttene, så jeg brukte litt tid på å komme meg lenger ut enn til anklene... og det ble litt hyling... men det var kjempeherlig og kjempegøy!


Havet bruste og stod i som bare det, og det er som den beste terapi å kjenne bølgene skylle over seg.

Etterpå var det på med tørre klær, og varmen på aircondition-anlegget på full styrke, og så spiste vi bursdagskake.


Hurra for et nytt år! Hurra for livet!

No comments: