Tuesday, January 06, 2009

I'm back

Det har vaert en lang pause i blogginga, men nå er jeg tilbake i Durban, og dermed tilbake til blogginga også.

Det er så varmt at jeg holder på å dåne. Prøver å drikke mye vann, men følte meg slapp og endelig allikevel, inntil jeg kjøpte en sportsdrikk. Da fikk jeg påfyll av mineraler, og det var nesten som å få et nytt liv i gave.

Det er stort sett bare sol, sol og atter sol, men i ettermiddag kom det plutselig en haglskur. Det var en skikkelig kalddusj, for å si det mildt. Isbiter på størrelse med sukkerbiter raste ned mot bakken. Det er riktignok ingenting i forhold til haglskura jeg opplevde i Pinetown en gang, med haglkorn pa størrelse med golfballer - og knuste bilruter, osv.

Ellers var flyturen bra. Jeg fløy pa oppgradert billett, og fikk større sete, bedre mattilbud og flere aviser.

Jepp, jepp, jeg kommer snart tilbake med mer.

PS: Godt nytt år alle sammen! Må det bli et gledens år!

No comments: