Thursday, February 15, 2007

Hurra - jeg har faatt rom!

Naa er endelig husrom fiksa, og studielivet kan begynne igjen. Jeg har faatt et rom paa campus. Det er ikke det samme som tidligere, men mye storre og finere :)

I gaar fikk jeg mannfolkhjelp til aa flytte alle sakene mine. Jeg har to kofferter som er saa tunge at jeg ikke klarer aa rikke dem engang, og jeg bor i 3.etasje, saa jeg hadde ikke sjangs selv... I dag skal jeg vaske og pakke ut. I morgen skal jeg paa byrunde og handle inn det jeg trenger. Og DA er jeg klar til aa starte et nytt aar. Det skal bli herlig.

Vi har saa vidt startet opp med forelesninger, men jeg har ikke vaert til stede mentalt pga husproblemet, men naa skal det straks bli andre boller.

2 comments:

Anonymous said...

Heisann... silje har svart på kommentaren din i bloggen sin, og jeg legger den inne her sånn hvis ikke du kikker innom hennes blogg til en hver tid lissom..

Silje said...

Hei Ingrid!

Jeg kjenner Afrika lengselen med en gang jeg hører om noen som er der!! Jeg hadde praksis på et sykehus i Umlazi (township nær flyplassen i Durbs) - det het Prince Mshiyeni Memorial Hospital, og ja, det var utfordrende å jobbe som psykolog der...vi så nød og elendighet verre enn jeg noensinne hadde forestilt meg eksisterte...

Silje

Ingrid. said...

Takk AK, du er en knupp :)
Jeg er ikke innom bloggen henns til enhver tid nei...