Thursday, August 03, 2006

Hjemmekos

Nå går ferien mot slutten og jeg er på vei sørover. Har hatt en deilig ferie med masse hjemmehygge. Verdens beste lillebror og jeg har kost oss noe verre.




Vi har spilt masse yatzy


så det har blitt mye hoderegning på meg

Litt kos med Rusken
Vi har sett Tour de France på tv


og vært på noen sykkelturer selv


Mor og far bygger seg hytte


Her er fra dugnaden den første helga jeg var hjemme. Nå har den nesten blitt ferdig, og jeg har bodd der to helger. Kjempekoselig og søt hytte.

Vi barna har lekt oss med kameraet


Grunnen til at det er så mange bilder av meg og så få av Mikael selvom vi stort sett var sammen hele tida, er rett og slett at han er kameraeier og dermed fotograf.

Men han har blitt tatt noen bilder av han også. Han har jo blitt så høy, så når vi skulle måle han i går kveld måtte mor stå på stol


Her er kjempen og lille mor

Til slutt de tre kule søsknene Schärer Østhus

1 comment:

Anonymous said...

haha, gøy å se dem igjen =]

Hilsen
Mikael