Tuesday, August 22, 2006

Rumba

Jeg har blitt med paa et dansekurs, og laerte foxtrot, cha cha og salsa/mamba forrige mandag, og rumba og jive i gaar. Veldig, veldig goy - og veldig, veldig skummelt med alle hoftebevegelsene, strutting med pupper og rumpe, blikkontakt og i det hele tatt. Det blir litt rodming for aa si det saann...

Rumba kalles the dance of love, og det er ikke uten grunn. Noe mer sensuelt maa du lete lenge etter. Her er noen bilder av noen litt mer proffe (hentet fra www.unidance.com):



Er det rart jeg gleder meg til neste mandag? ;)

PS: Gjett hva jeg har spist i dag!?! LARVER! Jeg tok bilder med en venninnes mobil, saa forhaapentligvis skal jeg faa lagt ut bilder av det etter hvert... Vent i spenning... ;)

1 comment:

Anonymous said...

Åi åi åi! Ja, det får n si! You go!! Har forresten lest litt om Dream Center som du skiver om, og det høres jo sååå spennende ut det arbeidet da!!