Sunday, October 22, 2006

Flere bilder

Jeg maatte tisse og turte ikke la usb-en og resten staa igjen, saa jeg posta svenskebildene (se forrige post) og er tilbake for resten naa. Det er blitt skikkelig varmt her i Durban, saa jeg har begynt aa drikke masse igjen, og derfor ogsaa tisse masse... Jeg har ogsaa blitt solbrent - og forkjola. Men dagene er perfekte for strandliv, her er litt fra Addington beach ved Ushaka Marine:




Paa fredag var vi en gjeng som plutselig kom paa at det er svommebasseng paa campus. Av en eller annen merkelig grunn har vi aldri benytta oss av det, men heretter blir vi nok stamgjester. Vi holdt oss til det grunne delen av bassenget, og det var like bra, for slett ikke alle kan svomme. Det er mer et unntak enn regelen at svarte kan svomme her - de har jo ikke like god adgang til svommebasseng som hvite... Men vi kan ha det minst like goy fordi! Vi hadde vannkrig, og svomminga kan best beskrives som "plaskekonkurranse", og kasta hverandre uti. Jeg ble jagd rundt halve bassenget og sloss hederlig, men maatte til slutt gi tapt for overmakten - til gjengjeld tok jeg han med meg ned i vannet i et stort plask. Til aa ha vannskrekk, maa jeg si det var overraskende morsomt. Vi hadde det saa goy at vi ikke tenkte paa aa ta bilder, men mye tyder paa at bassenglek blir en tradisjon, saa kanskje det kommer senere.

Vannlek gir stor sult, og etterpaa dro vi og lagde middag hos meg. Jeg har kjopt meg nye hoytalere og har knallbra lyd, saa vi hadde middag slash disco. Jeg kommer tilbake med bilde av hoytalerne senere. Her er meg i aksjon paa kjokkenet:


Har dessverre ingen dansebilder, men det blir helt sikkert flere anledninger.

Her er Mr Makoloi i utkledning. Vet ikke om han er utkledd som meg, men det er i hvert fall mine solbriller og mine skjerf... Stilig?!


Det er alt for denne gang, men naa som ledningen har dukket opp fra intet, blir det nok postet flere bilder med ujevne mellomrom paa denne bloggen.

1 comment:

GM said...

Det er så stas å lese bloggen din :) Kjempebra at du skriver innlegg så ofte - og du skriver så bra!!! Klem fra Gro Mari, som er lykkelig som vikar for Tove i Amnesty