Thursday, October 19, 2006

Kvikne-pols

Her om dagen paa vei fra forelesning til biblioteket horte jeg de liflige tonene av en fiolin. En fyr satt under et tre og spilte for seg selv. Jeg fortalte to venner jeg gikk sammen med at jeg spiller det der instrumentet, og de overtalte meg til aa gaa bort til fyren og sporre om aa faa prove fela. Jeg tenkte forst at jeg kommer ikke paa en eneste note aa spille, men saa kom jeg paa bedre tanker, og kort tid etter ljomet en kviknepols over campus... Kult :)

2 comments:

Anonymous said...

Hvilken lek var det? Far.

Ingrid. said...

jeg husker ikke sikkert navnet, maa tralle den for deg for aa si hvilken det var... Men det er den hvor jeg spiller vekselvis grovt og grant forste vendinga, og hvor vi spiller tostemt (og du har en spesiell, disonerende andrestemme) siste vendinga. Skriv navnet (og opphavet) hvis du skjonner hvilken jeg mener.