Wednesday, February 09, 2011

Gatekryss med guttesex til salgs

Jeg hadde egentlig tenkt en oppfølgelig fra forrige post, men nå er hodet og hjertet fylt av et bestemt gatekryss i Durban, og det jeg er full av renner jeg over med, så her kommer det.

Gatekrysset i tankene mine er et menn kan kjøre til hvis de vil kjøpe sex fra gutter. Enten for å bli sugd, eller for å ha rumpesex med noen - eller "spise deg i rumpa", som guttene kaller det.

Stemmen til en bestemt gutt ringer i ørene mine: "Det de spør om, det gjør du. Fordi du ønsker penger."

For det ene eller det andre får de i underkant av førti kroner - det samme som ei jente som selger sex gjør. De praktiserer ikke noe særlig prisdifferensiering ut fra tjenester (f.eks. prisforskjell mellom suging og penetrerende sex), og eventuelle pris-/inntektsforskjeller kommer mer an på pruteegenskaper og hvor god du er til å skape skyldfølelse eller sympati hos han som kjøper slik at han gir deg litt ekstra.

De i underkant av førti kronene er nok til å kjøpe mat til deg og seks kamerater hvis du kjøper fra det billigste stedet. Eller til deg og en eller to til hvis du kjøper litt bedre mat. Eller noen porsjoner av helt andre ting selvfølgelig - lim, marihuana, o.l. Og litt går til å spandere på kjæresten noe fint. Eller imponere ei jente du har lyst på. Slik at du også kan ha sex der du er sjefen og den "ekte mannen" som erobrer og kurtiserer og nedlegger.

No comments: