Monday, May 08, 2006

2 comments:

Ingrid. said...

Jeg skjonner meg ikke paa data, og faar ikke til aa skrive noe paa denne posten, saa jeg kommenterer istedet...

Her er altsaa bursdagsbarnet - med blomst i haaret, og omringet av to av hennes utallige beundrere ;)

Anonymous said...

Hallais Ingrid!
Trivelig blogg dette her da:) Sprøtt å lese om tilstandene under apartheid, får ikke håpe det er så mye som henger igjen idag..

Takk for innlegget i bloggen min, var et bra innlegg! Sant, det er det som virkelig er viktig - vårt forhold til Jesus him self. Uavhengig av reliøsitet og interne menneskebud. Historien er knallsterk, levende og rører meg gang på gang.

D. Åleskjær har betydd uendelig mye for meg personlig også. Sjekk ut denne siden: jesusvskristendom.blogspot.com - ligger utdrag fra en av de nyere bøkene hans.

Håper du har det bra i Afrika Ingrid, kos deg! Hilsen Arild:)