Saturday, May 20, 2006

LYKKE

Bursdagen min ble feiret forrige fredag (12.), og det var en av de lykkeligste kveldene i mitt liv. Det var helt fantastisk. Vi dro til stranda ved Ushaka Marine. Det var ingen andre der, bare varm sand under fottene og bolgene som skvulpa. Det var stjerneskinn, gode venner og mye latter. Vi lekte leker paa stranda, lop i vannkanten og provde aa hoppe over bolgene, og hadde det saaaa goy! Hvis dere syns det ser ut som om jeg hadde latterkrampe hele tida, er det ikke saa langt unna sannheten...:)






To gode venner i Norge gav meg en kjempebra bursdagsgave: Jeg fikk invitere venner og arrangere bursdagsfeiring - og de to gode i Norge spanderte! Det var virkelig supert! Vi dro paa restaurant paa Ushaka Marine og storkoste oss - og som vi spiste!

Hle hadde hvisket kelneren i oret at vi feiret bursdagen min, saa da vi hadde spist ferdig middagen, kom hele staben dansende og klappende inn med flerstemt sang og en dessert til meg med sprakende stjerneskudd paa - det var litt av en oppvisning!!



Jeg fikk paa meg en kongelig krone i lopet av kvelden. Dessverre vises den ikke paa bildet, men her er prinsessen blitt loftet opp og baaret av en prins. Hun lener seg fram for aa kysse sin utkaarede...;)


Og her er hele gjengen samlet:


Nr 2 fra venstre er Hle - "lillesostra" mi; kjaeresten hennes Ndu ved hennes side; nr 3 fra venstre er meg; nr 4 er Lyn - min forste venninne i Durban; nr 5 er Christopher - en god kamerat fra klassa; paa andre siden av bordet og nr 4 fra hoyre er Justice - en annen god venn fra klassa; saa kommer Knut - en nordmann! (vi lufter ut alle kulturfrustrasjoner sammen); helt til hoyre er Stha og Spo - to venninner av Hle som ogsaa er blitt "familie".


Og til slutt, bare for aa minne om hvor fantastisk lykkelig jeg var:

Det var den beste bursdagen i kvinnes minne!

2 comments:

Unknown said...

heia vennen min! så koselig å se at du har det fint! så herlig at du har hatt en gøy bursdagsfeiring! det er det som gjelder, bursdager skal være gøye!!!

jeg og margitt sitter oppe enda. det er deilig å kunne sove når man vil. det er jo lyst ute, så hvorfor sove!??! hehe, koser meg jeg, midt i eksamenstiden. imorgen skal bildene til gruppa mi stilles ut på utstilling. har som eksamensproduksjon "hvordan lage gull av gråstein" -en dokumenterende bildefortelling fra skiferarbeidet i Pæska (alta). :) gleder meg til utsillinga. 12 sort hvitt bilder.

ellers alt bra her. lurer på, han prinsen som bærer deg, er han prinsen av ditt hjerte ?! ;) må jo spørre vettu. hvis du lurer, så har jeg enda ikke funnet prinsen av mitt hjerte da.. :) hehe

men natta vennen! og lykke til med avslutninga av semesterer!

klemz

Ingrid. said...

Hehe, neida han er ikke prinsen av mitt hjerte. Til mine venners sorg - de er saaaa ivrige paa at jeg maa finne meg en afrikansk prins! Men forelopig ser det heller daarlig ut. Hortes utrolig deilig ut aa sitte opp i lyset hele dognet... Her er det vinter naa:( Jaja, snart kommer jeg til Europa igjen og faar oppleve den norske sommeren!