Wednesday, May 17, 2006

Jeg lever

Bare en liten post for aa forsikre alle at jeg fortsatt lever... Veldig lenge siden sist - jeg har vaert sinnsykt travel og alt har gaatt i ett. Men jeg har ikke blitt slaatt ned eller rana eller drept eller noe - alt er bra! :)

I dag har jeg levert semesterets siste essay. En ubeskrivelig lettelse! Naa er det bare en prove og en presentasjon igjen for eksamensperioden starter. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette etter noen semestre paa Dragvoll, men: Jeg ser faktisk fram til eksamensperioden - det skal bli som ferie sammenliknet med arbeidspresset ellers.

Saa i dag har jeg senket skuldrene, sovet middag tre (!) ganger, vasket klaer og tatt oppvasken. En stund siden sist for alle aktivitetene - det var paa tide, for aa si det slik :)

Jeg kommer sterkere tilbake naar jeg har hvilt litt. Har mange temaer og tanker jeg vil skrive om, men maa bare sove litt forst.

PS: GRATULERER MED DAGEN ALLE LANDSMENN OG -KVINNER! Min feiring av nasjonaldagen var at jeg tegna det norske flagget og bar det med meg til alle timene i dag :)

No comments: