Monday, January 15, 2007

Nok for denne gang

Vel, dette faar vaere nok for denne gang. Jeg er blitt skrubbsulten og skal til Natalie og spise naa. Hun er en av vennene til Rais som jeg er blitt kjent med her, og hun skal ogsaa folge meg til Bukavu. Paa onsdag gaar nemlig ferden videre.

Jeg vet ikke riktig naar jeg kommer meg paa internett neste gang. Planen framover er aa ta buss til Bukavu i Kongo paa onsdag denne uka, og bli der ut maaneden. 2 februar gaar flyet mitt fra Kigali i Rwanda til Johannesburg i Sor-Afrika, og da fortsetter studiene. Men jeg kommer meg sikkert paa nett for den tid.

For at du skal skjonne best mulig bor du gaa ned til den forste posten som er publisert i dag ("Livstegn") og lese deg oppover via Uganda og Rwanda til Burundi - for da leser du i samme rekkefolge som jeg har skrevet og reist og for i det minste litt sammenheng :)

3 comments:

Unknown said...

heia vennen! så koselig å få være med deg på en liten reise! :) du er tøff som tørr å reise slik alene! det må jeg si!! tankene går også litt tilbake til den gangen du ikke ville være med til alfrika. rart det der, hvordan ting snus på hode (eller hvordan noen prøvde å stoppe deg til å reise dit.. )

kjempeklem fra meg!

Ingrid. said...

hei sara!
ja, jeg tenkte paa det flere ganger i lopet av turen jeg ogsaa. min forste tur til afrika var med Toppen-klassa, og da ville jeg forst ikke vaere med... naa er det ingenting jeg heller vil! jeg har mye aa takke Goran for! hils han fra meg hvis du snakker med han!

Ingrid. said...

hei sara!
ja, jeg tenkte paa det flere ganger i lopet av turen jeg ogsaa. min forste tur til afrika var med Toppen-klassa, og da ville jeg forst ikke vaere med... naa er det ingenting jeg heller vil! jeg har mye aa takke Goran for! hils han fra meg hvis du snakker med han!