Wednesday, July 07, 2010

Kort oppdatering

Beklager at det har tatt så sykt lang tid å oppdatere bloggen. Det er ikke på grunn av mangel på ting å skrive om - heller tvert i mot! Det skjer så mye og jeg er altfor travel, og når jeg først har tid blir jeg helt overvelda av tanken på å plukke ut noe av mylderet av temaer, og så blir det liksom ikke noe av...

VM er her! Og er nesten over! Blir nervepirrende nå i kveld mellom Tyskland og Spania... Jeg var SUPERGLAD for at Uruguay gikk ut i går. Både Sør-Afrika og Ghana gikk ut pga tap mot dem, så de er ikke akkurat mine favoritter (for å si det veldig pent og diplomatisk).

Brødrene mine er også her, og vi har det veldig gøy. Det er super stemning på FIFA FanFest på stranda. Helt fantastisk å være i Durban nå!

Dessverre får jeg ikke til å laste opp bilder nå - internettforbindelsen er litt så som så... Men mer kommer senere!


.

No comments: