Wednesday, April 14, 2010

Apekatter pa taket

Det er ofte apekatter i hagen og på taket:

Her er en morgen kom jeg på at jeg hadde et fotoapparat og kunne ta bilder av dem. Det hender jeg våkner av at det dundrer på taket - da er apeflokken i fullt firsprang over takene. Hundene går berserk og det er litt av et leven. Apene elsker å erte bikkjene.

Apen på bildet over sitter på stråtaket over verandaen. Bildet under er dessverre ikke så tydelig, men det er altså noen aper du ser oppe i treet der. Sjekk fargen på ballene til den ene! Jeg ble overraska første gang jeg så det - turkisfargen er veldig sterk i virkeligheten. Det er neimen ikke bare jordfarger i naturen nei...




Dette bildet er fra i går morges. Denne lille krabaten sitter på døra ut til nabohuset der vi parkerer:



Beklager dårlig bildekvalitet/lys - jeg kunne ikke bedre i den lave morgensola, men tenkte det var artig å dele litt av dyrelivet allikevel :-)


No comments: