Monday, August 16, 2010

Oh Happy Day

I dag skal jeg oppleve en løslatelse! Endelig - etter alle dager jeg har vært i retten og på fengselsbesøk til diverse gutter - skal jeg få se at en kommer ut som en fri gutt!

I går begynte sangen "Oh happy day" å svirre inne i hodet mitt, og nå da jeg stod opp fortsatte den. Og det er virkelig en glad dag. Jeg gleder meg som en unge!

Blanke ark og fargestifter til... Nå åpner en ny verden av muligheter seg for gutten. Jeg ønsker ham alt godt, og at han skal klare å snu noen av tingene i livet sitt, slik som han ønsker. Han sier at han aldri mer vil se innsiden av et fengsel. Av og til er det nok med en slik oppvekker. Fosterfaren han skal bo hos nå når han kommer ut hadde en slik opplevelse. Etter mange år med tull, havna han i fengsel - men da han kom ut, sa han aldri mer. Og slik har det gått.

Så må det gå denne gutten godt også!

Men nå må jeg skyndte meg. Kan jo ikke komme for sent, men må være på plassen når gutten slippes ut av porten!


No comments: