Monday, March 26, 2007

Bilder

Her er noen bilder, i tilfelle dere begynner aa glemme hvordan jeg ser ut. Vi spiste middag sammen før vi dro paa 'Time of the Writer" med Ngugi. Utenfor mitt nye kjokken er det en stor balkong, der vi ser lysene fra byen og stjernehimmelen (ikke saa tydelig paa bildet, men...)

Bildene ble tatt mens jeg prata - jeg drev ikke aa rappa e.l. ...


Linda dro til Johannesburg neste dag, saa det ble ogsaa en avskjedsmiddag for henne (hun kommer tilbake neste semester). Saa jeg benytta sjansen til noen gode klemmer:



Haarsveisen min kommer ikke til sin rett paa disse bildene, men jeg har faktisk hatt veldig stilige fletter i mange uker naa. Linda er mesterfrisoren - alle er imponert over hvor bra hun fikk til "hvitt" haar. Men naa begynner de aa klø, saa de maa ut om ikke lenge.

No comments: