Saturday, June 28, 2008

Surprise!

Jeg er i Norge! Jeg overrasket meg selv og alle andre da tanken plutselig slo ned i meg på tirsdag at jeg kan jo sjekke om jeg finner noen flybilletter - og onsdag var jeg på vei, torsdag var jeg framme, og fredag var jeg med og feiret 50årsdagen til mor!
Her er jubilanten og kjæresten (altså mor og far):

Laget var på Vollan gård på Kvikne:

Med konsert i kapellet:

Og påfølgende middag i stua: Jeg og far spilte fra Vindens hjul. Det gikk overraskende bra med tanke på at jeg tok i fela første gang kl 10 den morran...:)
Det var kjempekoselig å treffe igjen kjente og kjære.

Her er onkel Jon og jeg: Vi feira bursdagen hans kvelden etterpå - stort overraskelsesselskap!
For de som lurer så blir jeg ikke veldig lenge i landet - ca. en uke. Pliktene kaller så jeg må tilbake raskt. Programmet er mer eller mindre lagt for de dagene jeg har her, men ring meg gjerne! :)

1 comment:

Kjetil said...

Jeg burde lest bloggen din oftere... men velkommen hjem for den lille studen du blir. Nyt litt norsk sommer og jordbær og sånt:)