Friday, November 06, 2009

Bachelor og bachelorette

Det er ca 100 år siden forrige bloggoppdatering... Beklager, igjen... Det er hektisk med ferie, nemlig :-)

Forrige fredag skrev jeg min siste eksamen - og nå er jeg ferdig med graden! Hurra! Så nå er jeg bachelor og bachelorette - dvs med grad og singel. Graden inkluderer en honours, så med tulleoversettelse blir det 'ungkarskvinne med ære' - og det passer jo godt :-)

Så nå har jeg fri fra innleveringsfrister for en stund, og disponerer tida fritt, og det er deilig! Sommeren har kommet for fullt også. Foreløpig synes jeg det er litt for varmt til å klare å nyte det, men jeg omstiller meg forhåpentligvis snart, slik at jeg kan nyte ferien med noen dager på stranda. Livet er godt!

3 comments:

Lisbeth said...

Så flott, gratulerer! :) Det er nok velfortjent!

Yngve og Ragnhild said...

GRATULERER!!!

Torfinn said...

Sommer?? Huff, her er det kaldt...