Saturday, December 01, 2007

Hjemme igjen

Ja, nå er jeg i Norge igjen. Har vært det lenge allerede. Landet tirsdag ettermiddag og ankom Tynset samme kveld. Var så heldig at mor kom og møtte meg på Gardermoen, så jeg fikk på meg ullstilongs og votter... Det var godt, fra da jeg dro fra Durban på mandag var det 32 grader i skyggen, så en liten overgang ble det jo å komme hit til det kalde nord.

Og jeg synes jeg har takla den norske vinteren bra så langt. I dag tidlig da jeg gikk på jobb gikk jeg i snøvær for første gang på snart to år (jeg har ikke opplevd norsk vinter siden før jeg dro til Sør-Afrika første gang). Det var litt av en opplevelse. Kaldere enn jeg huska, men flott for det. Og vinterlufta er jo så frisk og god at jeg begynner å lure på om jeg må snu tvert om på feriene mine og komme hjem fast i juleferien i stedet for juniferien.

Ellers er det mye spennende som skjer for tida, så selv om jeg vanligvis tar bloggefri i feriene, blir det nok litt aktivitet denne ferien. Det skal jo velges ny president i ANC, og det er altfor spennende til å la ligge i fred. Men mer om det senere. Følg med, følg med!

3 comments:

Kjetil said...

Velkommen etter:)

Kjetil said...

Velkommen etter:)

Unknown said...

Velkommen hjem.Ta kontakt da!