Tuesday, February 10, 2009

Hei hei

Hjelpe meg, det går lenger og lenger mellom blogpostene her... Har vært en travel tid, og jeg har ikke hatt internettilgang hjemme, så det er bare å beklage. Nå er skolen i gang igjen. Andre skoledag er herved overstått og det ligger an til a bli et kjempeinteressant semester. HIV og kjønnsrelasjoner på tirsdager og familierelatert arbeid i fattige lokalsamfunn på mandager er det jeg vet om så langt. Ikke enkelt noen av delene...

Og så har vi jo utfordringene og gledene i gateprosjektet. Det blir spennende å se hva året vil bringe. En viktig lærdom blir ganske sikkert å skjelne mellom kjærlighet og overengasjement.

I helga dro jeg og en kamerat som heter Rooney til Drakensbergfjellene. Det var siste helg før forelesningene starta så vi fant ut vi måtte benytte sjansen og lade opp batteriene. Det var fantastisk deilig - balsam for sjelen og massasje for mitt indre menneske. Så nå er jeg klar for en ny tørn, 'kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du [ikke] motstand finne!'

No comments: