Thursday, April 30, 2009

Long time no see

Har vært stille en stund nå. Sorry, men jeg har vært sjuk - helt siden vi kom tilbake fra Kongo faktisk. Men i går ettermiddag snudde det, så nå er jeg på vei opp og det er en fantastisk følelse! Jeg dro til helseklinikken på campus og fikk en vitaminsprøyte i baken, og det gjorde biffen. Jeg trodde ærlig talt at vitaminsprøyte bare ble brukt i figurativ tale, men neida. Legen tilbød meg faktisk en sprøyte med vitaminer, og jeg sa ja takk.

Så det er fantastisk deilig å kjenne at kreftene vender tilbake. Jeg ligger etter på 8 oppgaver (en er bare 6 sider, men resten ligger på rundt 20), så det er virkelig på tide at jeg får tilbake energien og arbeidskraften. Heldigvis har jeg greie lærere, og har så langt ikke fått minuskarakterer for sene innleveringer. Men uansett, en kjempelettelse å kjenne at jeg begynner å bli frisk igjen.

Så hurra for det!

No comments: