Thursday, December 09, 2010

En helt vanlig mann...

I går så jeg en sex-kunde!

Jeg kjenner adrenalinet pumpe bare jeg tenker på det. Jeg har hørt om dem i et par år, og vet at de finnes, men aldri sett en med mine egne øyne før. Omtrent som slanger, som jeg også hørte om og visste fantes i nærheten i et par år før jeg så en selv (da så jeg til gjengjeld en grønn mamba på dørhåndtaket til hybelen til en kamerat!) og som også får adrenalinet til å pumpe bare jeg tenker på dem. Omtrent like ekle er de også...

Jeg satt i bilen med to gutter (slik jeg som regel gjør - bilen fungerer som kontoret mitt - der har vi ly for regn og annet vær, og noenlunde privatliv til å snakke om ting som ikke alle skal høre), og en av dem hilste på en mann som hadde dobbeltparkert oss. Jeg trodde det var en håndgest for å si at vi ser hverandre og skal ta hensyn hvis vi vil kjøre, men da han kjørte, sa gutten at mannen er en venn. Guttene kjenner ham fra et visst gatekryss fordi han pleier å komme dit og plukke opp Xxxx. Og så fniste de høyt, slik bare tenåringsgutter som snakker om sex kan.

Jeg tenkte med en gang at jeg lurer på om det er han fra Malvern, som Xxxx mener elsker henne fordi han alltid velger henne og aldri kjøper fra noen andre. Men guttene begynte å ramse opp navn på alle jentene han kommer og inviterer inn i bilen, så da var det definitivt ikke han ene spesielle.

Dessverre sa guttene det her i det mannen kjørte sin vei, så jeg la verken merke til ansiktet, bilen, nummerskiltet eller noe annet. Men jeg tror det var en firmabil (det var definitivt en varebil), og jeg tror mannen var av indisk avstamming. Jenta det er snakk om er 16 år - og de har et flere år-langt forhold bak seg - så han er en kriminell, og jeg kunne hatt god lyst til å se ham bak lås og slå. Sexsalg er forbudt i Sør-Afrika, så generelt er det de prostituerte som er kriminelle, men jenter og gutter under 18 år er beskytta av loven, og det er lovbrudd å ha sex mot penger, mat, løfter eller andre tjenester med dem.


No comments: