Thursday, December 23, 2010

Lillejulaften

Det er nisseluer i alle TV-reklamer og julefilmer på alle kanaler, så det aner meg at det er jul snart. Men hadde jeg ikke hatt TV, hadde jeg nok ikke visst det. Det har aldri føltes så uvirkelig med jula. Jeg lukter solkrem og myggdrepemidler - ikke pepperkakedeig. Det nærmeste jeg har kommet baking er at jeg kjører bilen opp på fortauskanter og i parker hvis det er skygge der, så jeg kan ta en pustepause, fordi det er så varmt som i en stekeovn i bilen min og jeg nesten får pustebesvær.

Men i morra går det kanskje opp for meg, for jeg skal til ei venninne på julaftenmiddag. Juledagen er hoveddagen her, og jeg har fått mange invitasjoner til familier som vil ta meg under vingen sin. Takket være en tidlig julegave fra Cathrine da jeg var i Norge i oktober har jeg til og med en rød kjole å ha på meg! Så da kommer kanskje julestemninga også!

God jul alle sammen!

No comments: