Saturday, November 11, 2006

Eksamen

I dag har jeg hatt semesterets forste eksamen. Den var i Social Work, og gikk forholdsvis greit. Ingen store overraskelser, men manglet litt tenning til aa gjore det helt store.

Heldigvis var det overskya, litt smaaregn og kjolig i dag, saa det gikk greit aa konsentrere seg. Det har vaert fryktelig varmt noen dager naa, og jeg har problemer med aa konsentrere meg da - vil bare sove og drikke vann og ta kalde dusjer... Sa jeg haaper dette vaeret holder seg en stund, for flere eksamner er underveis.

Har blitt dehydrert flere dager paa rad. Tror huden min maa fordampe forferdelig masse vaeske, for jeg synes jeg er ganske flink til aa drikke. Det er i hvert fall ubehagelig, blir helt slaatt ut og ikke i saerlig hyggelig humor... Stakkars de folkene som maa holde ut med humorsvigningene mine.

Har kjopt meg caps for aa beskytte hjernecellene. Foles av og til som om hjernen min frityrstekes, og det er jo ikke noe saerlig. Foler meg som en traktor-rype, men, men. Skal legge ut bilde snart. (Skal legge ut flere bilder snart, det er bare litt vanskelig aa koordinere tid med alle involvert parter (kamera, ledning, pc) i disse eksamenstider.)

No comments: