Wednesday, February 20, 2008

Avreise Manavodaya

Jeg har kommet til veis ende ved Manavodaya-instituttet for denne gang, og i natt tar jeg toget tilbake til Delhi. Selve senteret er veldig vakkert, med blomster og traer og mye skjont for oyet.






Det siste bildet er fra bak rommet mitt, og her er det en medisinsk hage hvor de dyrker urter og planter med medisinske effekter:




Matte ta med bildet av Bach. Jeg ser rett ut pa det skiltet fra vinduet mitt, og kunne onske det var riktig arstid sa den blomstra/vokste slik at jeg kunne se hvordan planten Bach ser ut :)

Her samles vi hver morgen til morgenbonn og morgenstund:

Varun spiller da pa dette trekkorgelet (som et trøorgel, bare at "trøinga" skjer med venstre hand mens den hoyre spiller, og ikke med fottene). Tangentrekka ligger under lokket, og belgen er pa baksida. Her er den delen som jeg bor i (men vinduet mitt er i andre retningen). Utenfor dora er den lille gongonen som Anil slar pa for a samle til morgenstunden:


Jeg har hatt et rikt opphold her. Laert mye og tenkt mye. Er ikke enig i alt jeg horer eller ser, men alt har vaert godt i den forstand at det far meg til a tenke.


No comments: