Friday, November 12, 2010

Sex & Pot Friday

Jeg var litt uheldig med timinga i dag: Da jeg kom til rommet der noen av guttene nå bor, kom jeg visst midt oppi et forspill... Og de klarte ikke å skru av knappen og oppføre seg heller, men drev på med seksuell leking og bet hverandre og stod på ganske lenge. På sengekanten satt noen andre og lagde en marihuana-joint som de etter hvert fyrte opp og sendte rundt. Så jeg stod der midt i galskapen og tenkte at det er godt det snart er helg.

Noe av det mest sjokkerende med gatelivet er hvor utrolig lite privatliv de har. De holder som regel til i grupper, som sover tett i tett i en park eller på et fortau. Midt i rekka av teppebylter har kjærestepar sex. Bak en lyktestolpe tar ei jente seg et bad (og lyktestolpen dekker henne selvfølgelig ikke). Rett foran alle står en gutt og tisser.

Så det er godt det er helg ja. Jeg kobler av med noe så ukult som å se High School Musical 3 på dvd alene i sofaen på en fredagskveld. Jeg trenger litt ukrevende og søt underholdning nå.

No comments: