Tuesday, November 30, 2010

Sjokkrosa gris

Hahaha, nå kunne jeg inderlig ønske at jeg hadde et kamera som funka. Ikke bare er jeg solbrent i ansiktet, så jeg ser ut som en sjokkrosa gris, men jeg er så solbrent at jeg har en diger vannblemme midt på nesa!

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det skjedde, for så vidt jeg husker var det overskya i hele går. Og jeg gikk med langerma genser fordi jeg syntes det var kaldt (så ingen annen kroppsdel er solbrent eller har så mye som et skjær av rosa (eller brunt!) i seg - kun ansiktet som stakk opp av genseren er mørkerødrosa).

Fikk meg et sjokk da jeg så i speilet da jeg kom hjem i går kveld, for jeg så rett inn i et rødglødende grisetryne. Og en god latter i dag tidlig, for da stod fyrtårnet av en vannblemme og lyste opp midt i fjeset!


No comments: