Tuesday, October 02, 2007

Morn morn

Snart paa tide med et ordentlig innlegg her. Bare vaert om dyreliv i det siste... Men forst vil jeg bare si hei. Vi har hatt vaarferie en uke naa, og startet siste del av semesteret i gaar. Jeg gjorde ingen spennende ferieting. Det ble ikke noen strandtur paa meg en gang, for det har vaert grisekaldt. Heldigvis snudde vaeret litt i dag, saa jeg har gaatt med t-skjorte igjen, og ikke skjerf...

Bare fem uker igjen til eksamensperioden starter, saa det ligger an til aa bli en hektisk innspurt. Og saa blir det home sweet home :)

Ellers driver jeg og ser paa leilighet for tida! Skal paa visning paa torsdag, og faar sannsynligvis vite det da om jeg faar den eller ikke. Haaper inderlig! For da faar jeg stekeovn - og i dag fant jeg oppskrift paa en sjokoladekake som virka heeeeeelt fantastisk... :)

No comments: