Thursday, April 20, 2006

Det ringer, det ringer, hallo, hallo, hvem er det?

Tjoho! Jeg fikk telefon fra Norge i gaar :)
Ingunn ringte ("Afrika-Ingunn", for de av dere som vet at jeg har to Ingunn'er i livet mitt...) - og det var saaaa koselig aa hore stemmen din!! Altfor lenge siden sist... Vi kunne skravla i timesvis :)
Jeg ble saa glad da jeg fikk sms'en din om at du kanskje kom til aa ringe. Det var en vitamininnsproytning som varte hele dagen. Naboen min lurte paa hvorfor i alle dager jeg var saa glad og hyper - jeg forklarte at en veldig god venninne som jeg ikke har snakka med paa leeenge kanskje skulle ringe meg. Og jeg hadde bare saa vidt fullfort setningen, da telefonen pep. Og etter det gikk skravla paa norsk :)

Det var ekstra deilig, for det er saa lenge siden jeg har snakka norsk naa (bortsett fra at jeg prater med meg selv stadig vekk), for den andre nordmannen i klassa er fortsatt paa paaskeferie i Zambia. Jeg har til og med begynt aa snakke engelsk naar jeg prater med meg selv... Og jeg har blitt kjempeusikker paa rettskriving naar jeg skriver norsk - saa dere maa ha meg unnskyldt hvis bloggen er full av skjemmende feil...

Takk rafiki yangu mwema! Wasalimie wacongo:)

No comments: