Saturday, April 29, 2006

Ordtelling i stekende sol

Jeg har sittet i noen uker og skrevet essay om participation, og da jeg var ferdig hadde jeg tusen ord for mye... Naa har jeg sittet og redigert med hard haand (killed my darlings, som det heter), sjekket ordteller'n og slettet enda mer - og naa er jeg innenfor 10%-regelen! Tjohoo! Saa det feires herved med en pause til aa skrive i bloggen. En hel uke siden sist ser jeg. Veldig lenge. Veldig masse har saa klart skjedd - det meste dreier seg om skolearbeid. Jeg har faatt igjen min forste eksamen/prove og min forste (store) semesteroppgave - og stod med glans og vel saa det paa begge. Veldig stolt :D Saerlig med tanke paa at jeg den forste uka paa skolen bare sa "Yes", "No" og "Ok", og ikke klarte aa fullfore en eneste setning...

I dag har sola stekt, og jeg har staatt paa trappa i bikini og sola meg i hver pause. Jeg vet det er helg, men jeg har ikke fri allikevel. Burde utnytta en slik het dag og vaert paa stranda, men det har jeg ikke tid til, saa jeg har forsokt aa gjore det beste ut av det - og huden gloder/steker/syder, saerlig kinnene, saa jeg er godt fornoyd. Godt at hosten ikke har kommet helt, men unner oss noen stekende soldager til.

No comments: