Monday, April 17, 2006

Hjemlengsel...

Jeg savner mor.
Far. Mikael. Rusken. Joakim.
Sitte i sofakroken med ei bok.
Gaa paa skitur.
Spise Oreo-kake overst i Tyholt-taarnet med Hallgjerd og Cathrine (du faar ogsaa vaere med Ingunn(Sm.)!)
Spille poker om fyrstikker med Mikael.
Far som horer paa opera.
Besoke Besta.
Rusle rundt i Trondheim selv om det er morkt og natta.
Jenteprat hos Cathrine.
Stjerneskinnstur med Havard.
Rosenborg paa Lerkendal.
Nysno og stillhet i skogen.
Lordagspizza.
Maten paa Toppen.
Sitte paa kontoret til Ingunn (NF) og snakke om livet.
Kjenne kald vinterluft mot kinnene.
Traske rundt uten aa passe paa hvem som gaar bak meg, eller holde hardt paa veska.
Frihet.
Frihet.
Frihet.
Og mor en gang til...

(Jeg har ingen elektroniske bilder av familien (men jeg planlegger aa scanne noen), saa derfor poster jeg disse bildene fra Follebu, hentet fra www.gausdal.kommune.no)



No comments: